Rafting ve Side Turu

Rafting ve Side Turu’nda misafirlerimize unutulmaz bir deneyim sunma gururunu yaşıyoruz. Bu turlar, doğanın güzellikleri ve eğlenceli aktivitelerle ve unutulmaz anlarla dolu.

Rafting macerasında, siz değerli misafirlerimize heyecan verici bir nehir serüveni sunuyoruz. Eğitimli rehberlerimiz eşliğinde, sürükleyici akıntılarda adrenalin dolu bir yolculuğa çıkan misafirlerimiz turdan mutlu ayrıldılar. Güvenliğiniz her şeyden önce gelirken, aksiyon dolu anlarla dolu bu deneyimi yaşarken eğlencenin tadını çıkaracan misafirlerimize bizi tercih ettikleri için teşekkür ederiz.

Misafirlerimiz, Side Turunda ise tarihi ve kültürel zenginliklerle dolu bir keşif yaşadılar. Antik Side şehrinde, tarihi kalıntıları ve güzel plajları ile harika zaman geçirdiler.

Doğu Karadeniz ve Batum Turu

Turumuzun başlangıcında, Karadeniz’in muhteşem sahilindeki yolculuğumuza başladık. Yeşil dağlarla çevrili, temiz denizlerin kıyısında ilerledik. Şelalelerin serinletici sularına dokunduk, yaylalarda temiz hava solumanın keyfini çıkardık ve Karadeniz’in eşsiz manzaralarının tadını çıkardık.

Batum’a geldiğimizde, bu Gürcistan şehri bizi tarihi ve kültürel zenginlikleriyle büyüledi. Antik kalıntıları ve canlı caddeleri keşfettik. Ayrıca, Gürcü mutfağının lezzetlerini deneyimlemek unutulmazdı. Batum’un sıcak insanları, bizi evlerinde gibi hissettirdi ve bu şehri daha da özel kıldı.

Doğu Karadeniz ve Batum Turu, doğanın güzelliği, tarihi zenginlikler ve dostça insanlarla dolu bir macera oldu. Bu tur, sadece yeni yerler keşfetmekle kalmadı, aynı zamanda yeni arkadaşlıklar ve unutulmaz anılar da kazandırdı.

Bu tur’da bizi tercih eden tüm misafirlerimize teşekkür ederiz.

Eskişehir Okul Turu

Gezelit Turizm’in düzenlediği Eskişehir Turu, tarihle iç içe geçen, kültürel zenginliklerle dolu ve eğlence dolu bir deneyim sunan bir serüvendi. Bu tur sırasında geçirdiğimiz zaman, bu büyüleyici şehrin tarihini, doğal güzelliklerini ve sıcak misafirperverliğini keşfetmekle geçti.

Eskişehir, Türkiye’nin en gözde şehirlerinden biri olarak ünlüdür ve bu tura katılanlar için birçok sürpriz ve keşifle doludur. İlk olarak, Porsuk Çayı kıyısındaki Adalar bölgesinde rahatlatıcı bir tekne turuyla başladık. Bu sakin yolculuk, şehrin göz alıcı manzaralarını ve nehir boyunca sıralanan renkli evleri görmemize imkan tanıdı.

Turumuzun bir diğer vazgeçilmezi, Eskişehir’in yaratıcı ve renkli yanını yansıtan Sazova Parkı oldu. Burada Eskişehir Bilim, Sanat ve Kültür Parkı içinde yer alan masalsı Eskişehir Hayvanat Bahçesi’ni ve eğlenceli Eskişehir Lunaparkı’nı ziyaret ederek çocuksu neşemizi serbest bıraktık.

Ankara Okul Turu

Ankara Turumuz, Türkiye’nin başkentini ve çevresindeki güzellikleri keşfetme fırsatı sunuyor. Bu tur sırasında geçirdiğimiz zaman, tarihi ve kültürel zenginliklerle dolu olan bu şehri daha yakından tanımamıza ve keyifli anılar biriktirmemize imkan verdi.

Başkent Ankara’nın ilk izlenimleri, şehrin sembollerinden biri olan Atatürk Orman Çiftliği’nde başladı. Burada, yeşil doğa içinde rahatlatıcı bir yürüyüş yaptık ve taze havayı içimize çektik. Çiftlikteki hayvanat bahçesini ve çeşitli bitki türlerini görme fırsatı bulduk.

Ankara Kalesi, şehrin tarihine bir pencere açan etkileyici bir noktadır. Kaleyi ziyaret ederek, geçmişin izlerini sürdük ve şehrin tarihini daha iyi anladık. Ayrıca, bu muhteşem kalede panoramik şehir manzarasının tadını çıkardık.

Atatürk’ün Anıtkabir’i ise turumuzun vazgeçilmeziydi. Büyük Önder’in anıt mezarını ziyaret ederek, Türk tarihine ve bağımsızlık mücadelesine saygı gösterdik. Anıtkabir’in büyüklüğü ve anlamı, her ziyaretçiyi etkiler.

Maşukiye Sapanca Turu

Gezelit Turizm olarak, Maşukiye ve Sapanca’yı keşfetme fırsatı sunan bu özel turumuzu sunmaktan gurur duyuyoruz. Bu tur sırasında geçirdiğimiz zaman, doğanın güzelliklerine tanıklık ederek, huzur dolu ve unutulmaz anılarla dolu bir deneyim yaşadık.

Turumuzun başlangıcı olan Maşukiye, yeşilin ve doğanın cömertçe sunduğu bir cennet gibiydi. Doğanın kucağında yaptığımız yürüyüşlerle, serin şelale sularının ve ormanın huzur veren seslerinin keyfini çıkardık. Bu bölgedeki yöresel restoranlarda yerel lezzetleri denemek, damaklarımızı şımarttı.

Sapanca ise, serin suları ve göl kenarındaki sakin atmosferiyle büyüleyici bir yerdi. Göl kenarında yaptığımız yürüyüşler, manzaranın tadını çıkardığımız anlar oldu. Ayrıca, gölde yapılan tekne turlarıyla doğal güzelliklerin içinde huzurlu bir yolculuk yaptık.

Kapadokya Turu

Kapadokya’yı keşfetme fırsatı sunan bu özel turumuzu sunmaktan gurur duyuyoruz. Bu tur sırasında geçirdiğimiz zaman, eşsiz doğal güzelliklere tanıklık ederek, tarih ve kültürle iç içe unutulmaz bir deneyim yaşadık.

Kapadokya, adeta bir masal dünyasına ait gibi olan peri bacaları, yer altı şehirleri ve benzersiz kaya oluşumları ile ünlüdür. Turumuzun başlangıcında, peri bacalarının bulunduğu Göreme Vadisi’nde nefes kesen manzaraların tadını çıkardık. Sıcak hava balonlarıyla sabahın erken saatlerinde Kapadokya’yı kuşbakışı görmek, rüya gibiydi.

Kapadokya’nın yer altı şehirleri, tarihi derinlemesine keşfetmemize olanak tanıdı. Kayalara oyulmuş bu şehirlerde, geçmiş medeniyetlerin yaşamlarına dair ipuçları bulduk. Derinkuyu ve Kaymaklı yer altı şehirleri, bu gizemli yerlerden sadece birkaçıydı.

Mardin Turu

Mardin, tarihi ve kültürel zenginlikleri ile ünlüdür. Turumuzun başlangıcında, şehrin yüksek tepelerinde yer alan Mardin Kalesi’ne çıktık ve muhteşem bir manzara eşliğinde şehri izledik. Kale içindeki tarihi eserleri ve Mardin Müzesi’ni ziyaret ederek, bölgenin zengin tarihini keşfettik.

Mardin’in sokakları, tarihi taş evleri ve geleneksel mimarisiyle büyüleyici bir atmosfere sahiptir. Bu sokaklarda dolaşarak, taş işçiliğiyle süslenmiş binaları inceledik, geleneksel el sanatları ürünlerini inceledik ve yöresel lezzetleri denedik.

Turumuzun bir diğer önemli durağı, Deyrulzafaran Manastırı’ydı. Bu manastır, tarihi ve dini önemi ile ünlüdür ve içinde muhteşem fresklerle süslenmiş bir kilise bulunur. Manastırın bahçesindeki manzara, huzur dolu anlar yaşamamıza imkan tanıdı.